- Acasa
-
Toate Serviciile
-
Internet Broadband
- Conexiuni Internet pentru Acasa
- Abonament Internet Start
- Abonament Internet Standard
- Abonament Internet Smart
- Abonament Internet Plus
- Abonament Internet Surfer
- Abonament Internet Surfer+
- Conexiuni Internet Business
- Abonament Business Start
- Abonament Business Standard
- Abonament Business Smart
- Abonament Business Plus
- Abonament Business Large
- Abonament Business Extra Large
-
Servere Virtuale VPS
- Servere Virtuale VPS StartUP
- Server VPS Start
- Server VPS Standard
- Server VPS Smart
- Servere Virtuale VPS Advanced
- Server VPS Plus
- Server VPS Business
- Server VPS Enterprise - Save
-
Servere Dedicate
- Servere Dedicate 1U
- Start Server 1U
- Standard Server 1U
- Smart Server 1U
- Servere Dedicate 2U
- Start Server 2U
- Standard Server 2U
- Smart Server 2U
-
Colocare Servere
- Colocare servere 1U
- Start Server 1U
- Standard Server 1U
- Smart Server 1U
- Colocare servere 2U
- Start Server 2U
- Standard Server 2U
- Smart Server 2U
-
Gazduire Web Hosting
- Pachete Gazduire Strat-Up
- Web Hosting WEB Start
- Web Hosting WEB Standard
- Web Hosting WEB Smart
- Pachete Gazduire Advanced
- Web Hosting WEB Plus
- Web Hosting WEB Business
- Web Hosting WEB Power
-
Gazduire Magazine Virtuale
- Pachete Gazduire StartUP
- Magazin Online Start-Up
- Magazin Online Standard
- Magazin Online Plus
- Pachete Gazduire Advanced
- Magazin Online Extra
- Magazin Online Extra Plus
- Magazin Online Pro
-
Internet Broadband
- Solutii
- Suport tehnic
- Despre noi
- Contact
EverNet Telecom - Internet Provider
Informatii Legale
Informatii Legale
Informatii referitoare la contract si procedura de reclamatiiEverNet furnizeaza servicii atat clientilor persoane fizice, cat si clientilor persoane juridice. Deoarece nevoile acestor doua tipuri de clienti sunt in general diferite, EverNet a ales sa particularizeze conditiile contractuale standard in functie de tipul de client.
Astfel, pentru clientii persoane fizice puteti consulta si descarca de mai jos:
Pentru clientii persoane juridice va punem la dispozitie:
In timpul relatiei contractuale, EverNet isi incurajeaza clientii sa sezizeze imediat orice fel de probleme legate de serviciile furnizate sau relatia cu angajatii EverNet. Modalitatile de contact, precum si principiile generale pe care EverNet se obliga sa le respecte in rezolvarea acestor probleme sunt detaliate in documentul atasat mai jos:
- Procedura de inregistrare si tratare a reclamatiilor clienti finali
- Procedura de inregistrare si tratare a reclamatiilor persoane juridice
Pentru orice intrebari sau clarificari suplimentare va rugam sa folositi sectiunea Contact.
Informatii referitoare la parametrii de calitate ai serviciilor furnizateIn conformitare cu Decizia nr. 1201/2011 a Autoritatii Nationale de Comunicatii, furnizorii de servicii de telecomunicatii sunt obligati sa masoare si sa publice o serie de indicatori privind calitatea si parametrii serviciilor furnizate catre clientii finali.
In fisierul de mai jos, EverNet pune la dispozitia clientilor interesati valorile masurate ale acestor parametri pentru perioadele indicate, anul 2012:
(Pentru definitia exacta a fiecarui indicator va rugam sa consultati fisierul ce contine Procedura de masurare, disponibil in paragraful de mai sus)