Informatii Legale

Informatii referitoare la contract si procedura de reclamatii

EverNet furnizeaza servicii atat clientilor persoane fizice, cat si clientilor persoane juridice. Deoarece nevoile acestor doua tipuri de clienti sunt in general diferite, EverNet a ales sa particularizeze conditiile contractuale standard in functie de tipul de client.

Astfel, pentru clientii persoane fizice puteti consulta si descarca de mai jos:

Pentru clientii persoane juridice va punem la dispozitie:

In timpul relatiei contractuale, EverNet isi incurajeaza clientii sa sezizeze imediat orice fel de probleme legate de serviciile furnizate sau relatia cu angajatii EverNet. Modalitatile de contact, precum si principiile generale pe care EverNet se obliga sa le respecte in rezolvarea acestor probleme sunt detaliate in documentul atasat mai jos:

Pentru orice intrebari sau clarificari suplimentare va rugam sa folositi sectiunea Contact.

Informatii referitoare la parametrii de calitate ai serviciilor furnizate

In conformitare cu Decizia nr. 1201/2011 a Autoritatii Nationale de Comunicatii, furnizorii de servicii de telecomunicatii sunt obligati sa masoare si sa publice o serie de indicatori privind calitatea si parametrii serviciilor furnizate catre clientii finali.

In fisierul de mai jos, EverNet pune la dispozitia clientilor interesati valorile masurate ale acestor parametri pentru perioadele indicate, anul 2012:


(Pentru definitia exacta a fiecarui indicator va rugam sa consultati fisierul ce contine Procedura de masurare, disponibil in paragraful de mai sus)